کامیاب زندگی کے پانچ لازمی اصول

بہت سے لوگ کہتے ہیں جو امیر ہیں سب قسمت کا کھیل ہے۔ایسا نہیں کیونکہ
successful people believe in coaches , while the unsuccessful people knows them blaming
کیا آپ جانتے ہیں سب سے انویسٹمنٹ کی ضرورت آپ کو ہے۔ investing  in yourself ۔
زندگی کے سفر میں کامیابی تجربے سے نہیں نالج سے ملتی ہے۔ کیا کرنے سے کامیابی ملتی ہے۔ آپ کی زندگی بدلنے کے لئے پانچ کامیابی کے اصول ہیں۔ ان اصولوں پر عمل کر کےکامیاب لوگوں نےاپنی زندگی بدلی۔
 
Start your carrier as early as possible-1
جتنی جلدی ہو سکے اپنا کیرئیرشروع کریں۔If you want to become successful and your are a teenager your time start now اگر آپ کی عمر۷ ۱یا ۱۶ سال ہےتو آپ اپنا کیرئیرشروع کریں کیونکہ بزنس setup کرنے کے لئے آپ کو کم سے کم ۷سے ۵ سال لگیں گے تو ۲۵ سال کی عمر میں جا کے آپ کا میاب ہونگے۔
آپ جانتے ہیں  Warren Buffett نے اپنا کیرئیر11 سال کی عمر میں شروع کیا ، پہلی انویسٹمنٹ کی جو کہ دنیا کے پانچ امیر لوگو ں میں سے ہیں۔Virgin Atlantic کے مالک Richard Bransonنے اپنا کیرئیر16سال کی عمر میں شروع کیا ۔جب کہ Elon Musk  نے اپنا پہلا  software  ۱۲سال کی عمر میں پیش کیا۔

Fail quickly but keep moving-2
یہ سچ ہے کہ جو early beginnings  وہ  ۱۰۰ فیصدفیل ہونے والے ہیںکیونکہ ابھی آپ کے پاس نہ skill اور نہ market  knowledge  ہے، ہو سکتا ہے کوئی mentor بھی نہ ہو جو آپ کو بچاسکے۔ آپ اس عمر میں جتنی انفارمیشن اکھٹی کر سکتے ہیں کریں اور کنورٹ کرو اس کو ایکشن میں ۔ مارکٹ میں چیلنج فیس کریں تو سمجھ لیں کہ مارکٹ آپ کا ٹیسٹ لے رہی ہے۔ڈرنا نہیں ہے۔ failure is the part of journey ۔

Educate Yourself-3
ہر ملینر ، بلینرکے لئے ضروری ہے  Educate Yourself ۔ سیکھتے رہے کتابیں پڑھیں، انٹرویوز پڑھئے، کیس اسٹیڈی پڑھیں، تجزیہ کریں دوسرے لوگوں کے بزنس کا۔ہر چیز جو آپ کو بلڈ کرے سیکھتےرہیے،جانتے ہیں ۸۰ فیصد فار سیلف انفارمیشن فری میں مل جاتی ہے، انفارمیشن اکھٹا کر کے اپنی زندگی پر لگائیے۔ سیکھئےاور آگے بڑھئے۔

Sacrifice Social Life-4. غربت اور غریبی سے نجات پانے کے لئے یہ قیمت آپ کو دینی ہی ہوگی۔آپ کے جو شروعاتی سال ہیں اس میں آپ کو سوشل لائف کو بائیکاٹ کرنا ہوگا۔اگر آپ ایک ہفتے میں صرف ۴۰ گھنٹے کام کرتے ہیں تو یہ نا کافی ہونگےآپ ایک عام زندگی جیتے ہیں۔ اور اگر آپ کے ورکنگ ٹائم ۱۰۰ گھنٹے ہے تو یہ آپ کواچھی لائف دے گا۔آپ ۱۰۰ گھنٹے اسی صورت کام کر سکتے ہیں جب آپ سوشل لائف کی قربانی دیں۔ صرف اور صرف فوکس کرنا اپنے کیرئیر اور اپنے گول کے اوپر فوکس کریں ۔

Surround yourself with highly successfully people at any cost-5
اپنے ارد گرد لوگوں کو تلاشئیے، کوئی ایسی ایسوسیئشن تلاشئیےجہاں پراردگرد کے لوگ کے پاس آئیڈیاز ہوں،اینرجیٹک ہوں۔ ان سب کی ایسوسیئشن آپ کمال کر جائیں گے۔
Being with a winner makes you a winner while Being with a loser will make you a loser

اگر آپ نے یہ پانچ پرنسپل اپنے اوپرامپلیمنٹ کر لیے،تو یہ سال آپ کی زندگی کا خوبصورت سال ہونے والا ہے۔  

اپنا تبصرہ بھیجیں