افرمیشن کیا ہے

افرمیشن اور اسکے چند فوائد درج ذیل ہیں

بدھ 11 مئی 2022
کراچی، فریئر روڈ

افرمیشن کیا ہے

افرمیشن کو میں ایک مثال کے ذریعے سمجھا دیتا ہوں، کیا آپ میں سے کسی نے کبھی یہ بات سنی ہے کہ بھائی تم سے یہ کام نہیں ہو سکتا اور تھوڑے عرصہ میں ہی یہ بات محسوس بھی کی ہو کہ واقعی وہ کام آپ کر نہیں پا رہے.
یا پھر کسی کام کے لیئے لوگوں نے یہ کہا ہو کہ ارے بھائی تم یہ کام کر لو گے اور تھوڑے عرصہ میں وہ کام آپ نے سر انجام دے دیا ہو؟
جیسے ہم یہ بات بار بار خود کو یاد دلایا کریں کہ ہم ترقی کر رہے ہیں تو ہم ترقی بھی کرنے لگتے ہیں.
جیسے ہم کبھی بری صحبت میں بیٹھتے ہیں تو ان جیسے ہو جاتے ہیں اور اچھے لوگوں میں بیٹھتے ہیں تو اچھے ہو جاتے ہیں ایسے ہی افرمیشنز ہیں.

ہمارے دماغ میں 2 حصے ہوتے ہیں

ایک (کونشئس مائینڈ ) اور ایک (سب کونشیئس مائینڈ ) ہمارے دماغ کا صرف 10% حصہ کونشئیس مائینڈ ہوتا ہے اور باقی 90% سب کونشئیس مائینڈ ہوتا ہے .
ہمارا سب کونشئیس مائینڈ ہمارے دماغ کا سب سے پاور فل حصہ ہوتا ہے .
ہم اپنے سب کونشیئس مائینڈ سے اپنی لائف کو کافی بہتر بنا سکتے ہیں .
جیسے کہ ہم اپنی آواز ریکارڈ کریں جس میں بولیں کہ میں امیر ہوں صحت مند ہوں یا میں بہت خوش ہوں وغیرہ وغیرہ، اور اس وائیس کو بار بار سننے سے ہماری زندگی میں اس ہی طرح تبدیلی آنا شروع ہو جائیگی کسی بھی بات کو بار بار سننے اور بولنے سے اس بات کو ہمارے سب کونشئیس مائینڈ کو اس بات پر یقین ہو جاتا ہے ،کہ یہ سچ ہے اور پھر ہمارا سب کونشئیس مائینڈ اس ہی طرح ہمیں سوچ دیتا ہے جس سے ہم اس افرمیشن پر پورے اترنے کی محنت میں لگ جاتے ہیں .
نوٹ :
افرمیشنز سنتے وقت اپنی لائف میں ویسے ہی خیال لانا ہے کہ میں امیر ہوں یا میں صحتمند ہوں یا میں خوش ہوں. افرمیشن سنتے وقت منفی خیالات سے افرمیشنز کا اثر ذائل ہو سکتا ہے.

اپنا تبصرہ بھیجیں